• 0722 405 420
  • PROGRAM: L-V 10:00-18:00
  • Comenzile se plaseaza cu o zi inainte.

Termeni si conditii

  1. Prevederi Generale
    1. Daca alegeti sa utilizati site-ul elabistro.ro sunteti de acord sa respectati Termenii si Conditiile de utilizare cuprinse in acest document. Putem schimba, adauga sau elimina portiuni din acest document care vor intra in vigoare imediat dupa afisare. Este responsabilitatea dvs. sa examinati termenii si conditiile de utilizare inainte de fiecare utilizare a site-ului.Continuand sa utilizati acest site dupa examinare sunteti de acord cu acest document si orice modificari.
    2. Site-ul elabistro.ro este un magazin online din care puteti comanda mancare sanatoasa. Acest magazin online are in vedere drepturile consumatorului. Dispozitiile prezentului document reprezinta un contract la distanta incheiat prin mijloace electronice. Dispozitiile prezentului contract se completeaza cu dizpozitiile legale aplicabile comertului electronic, dintre care enumeram: Legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata, OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate,OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
    3. Magazinul online disponibil la adresa elabistro.ro este proprietatea SC Ela Foundation SRL cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Sos. Iancului 5, bl. 110, sc. B, et. 12, ap. 98 inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/1616/2019 si avand CUI RO40612017. Magazinul online pune la dispozitie contul bancar cu numarul RO88INGB0000999908808285 deschis la Banca ING.
    4. Clientul (cumparatorul) poate lansa o comanda online. Pretul afisat reprezinta pretul total a produsului cu toate taxele incluse. Pretul nu include costurile de livrare cu exceptia situatiei cand promotiile prevad astfel.
    5. Contractul la distanta se incheie intre SC Ela Foundation SRL, in calitate de vanzator si cumparatorul care a lansat comanda prin intermediul sistemului de vanzare organizat in cadrul magazinului online elabistro.ro.
    6. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii prin mail de catre reprezentantii SC Ela Foundation SRL a acceptarii comenzii lansate prin intermediul magazinului online elabistro.ro. Comanda lansata poate primi un numar in vederea procesarii. Dispozitiile prezentului contract sunt disponibile pe site-ul www.elabistro.ro si pot fi descarcate in orice moment.
    7. Modalitatile de plata sunt stabilite in detaliu la punctul 7.
    8. Daca dupa lansarea comenzii acesta nu este confirmata de catre reprezentantii SC Ela Foundation SRL, contractul la distanta se considera a nu fi incheiat, niciuna din parti neavand nicio obligatie. Ulterior confirmarii comenzii, SC Ela Foundation SRL se obliga sa transmita produsele comandate.
    9. La data formularii prezentului document, SC Ela Foundation SRL nu a subscris la niciunui cod de conduita relevant, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic.
  2. Elemente definitorii
    1. SC Ela Foundation SRL accepta incheierea contractelor la distanta prin mijloace electronice. Toate clauzele contractului la distanta sunt prevazute in prezentul document.
    2. In prezentul document, urmatorii termeni vor insemna:

      • Vanzator – SC Ela Foundation SRL
      • Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
      • Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC Ela Foundation SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC Ela Foundation SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
      • Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
      • Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator / Client / Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
      • Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
      • Site – domeniul www.elabistro.ro si subdomeniile acestuia.
      • Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
      • Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
      • Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
      • Continut:

        • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
        • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
        • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
        • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
        • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
        • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
      • Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
      • Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator / Client / Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator / Client / Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
      • Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
      • Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori / Clienti / Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva, venita sub forma scrisa prin e-mail sau social media si/sau verbal prin telefon.
      • Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator / Client / Cumparator unui alt Utilizator / Client / Cumparator in cadrul unei discutii.
      • Document – prezentele Termene si Conditii.
      • Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SC Ela Foundation SRL, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
      • Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
      • PaybyClick – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.
      • Produse - produsele disponibile pe care SC Ela Foundation SRL le pune la dispozitie prin vanzare pe site-ul elabistro.ro in vederea incheierii contractului la distanta prin mijloace electronice.
      • Contract - comanda confirmata de catre reprezentantii SC Ela Foundation SRL prin email.
      • Pretul - valoarea exprimata in RON pentru transferul proprietatii Produsului catre Client in conformitate cu Contractul de Vanzare. Pretul nu include costurile de livrare, cu exceptia cazului in care conditiile promotiei stabilesc altfel. Pretul afisat este final, exprimat in RON, cu TVA inclus.
      • Factura - documentul fiscal emis si transmis cumparatorului prin mail si o data cu livrarea produsului.
      • Cost de Livrare - costul aferent transportului pentru livrarea comenzii in Bucuresti este GRATUIT.
      • Cont - Serviciul Electronic, identificat prin nume de utilizator (Login) şi Parola introdusa de Client. Numele utilizatorului si parola sunt colectate de sistemul informatic al Vanzatorului pentru functionalitati/servicii suplimentare cum ar fi: informatiile de adresa ale Clientului pentru produsele de expediere, starea comenzii, istoricul comenzilor. Clientul obtine accesul la Cont cu ajutorul Loginului si Parolei. Clientul se conecteaza in Contul sau dupa inregistrarea in Magazinul Online.
      • Parola - un sir alfanumeric necesar autorizarii accesului in Cont, care este stabilit de catre Client atunci cand creeaza un Cont. Inregistrarea contului necesita repetarea parolei de doua ori pentru a detecta si corecta erorile. Clientul este obligat sa pastreze parolele in stricta confidentialitate (nu dezvaluie persoanelor terte). Vanzatorul ofera Clientului posibilitatea schimbari parolei.
      • Cos - un serviciu oferit oricarui client care utilizeaza Magazinul Online pentru a-i permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe produse, vizualizarea unui rezumat al Preturilor Produselor si al tuturor produselor impreuna (inclusiv eventuale costuri de expediere), vizualizarea estimativa a datei de livrare a Produselor. Cosul de cumparaturi colecteaza ofertele depuse de Client pentru incheierea Contractului de vanzare.
      • Newsletter - E-mail distribuit de Vanzator cu acordul cumparatorului sau vizitatorului care contine buletine periodice cu informatii despre produse, noutaţi si promotii in Magazinul Online.
      • Promotiile - conditii speciale de vanzare, reglementate in conditiile exprimate in cadrul Magazinului Online, propuse de catre Vanzator intr-un timp specificat, de care Cumparatorul poate beneficia in conditiile specificate acolo, precum reducerea Pretului sau a costurilor de livrare.
    3. Orarul de functionare: Comenzile pot fi plasate online oricand, si vor fi livrate in oricare din zi de Luni pana Vineri. In functie de ziua de livrare aleasa, comenzile trebuie lansate cu cel putin 24 de ore inainte. Programul departamentului de relatii clienti este: 10:00 -18:00 de luni pana vineri, cu exceptia sarabatorilor legale.(email: contact@elabistro.ro, tel: 0722405420) Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
  3. Elemente definitorii
    1. Vanzatorul ii informeaza pe cumparatori iar cumparatorii, prin realizarea comenzii, certifica ca au fost si sunt informati de catre Vanzator in legatura cu cele ce urmeaza:

      • Identitatea Vanzatorului - SC Ela Foundation SRL cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Sos. Iancului 5, bl. 110, sc. B, et. 12, ap. 98 inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/1616/2019 si avand CUI RO40612017, numerele de telefon, adresa de mail si alte date de contact sunt mentionate pe Site, pe linkul: Contact.
      • Pretul Produselor - pretul afisat reprezinta pretul total al produsului cu toate taxele incluse, fara taxa de transport.
      • Durata Contractului - Contractul este in vigoare pana la primirea comenzii de catre cumparator si incasarea pretului de catre vanzator.
      • Durata minima de valabilitate a obligatiilor consumatorului (cumparatorului) - Cumparatorul are obligatia de a mentine comanda pana la intrarea in posesie a bunurilor comandate.
      • Principalele caracteristici ale produselor - Descrierea caracteristicilor principale se afla pe site, separat pentru fiecare produs.
      • Cheltuielile pentru mijloacele de comunicare la distanta - pentru utilizarea site-ului elabistro.ro nu se percepe nici un fel de cheltuieli sau taxe etc. Taxele pentru conectarea la internet se achita de catre Cumparator in functie de serviciul de conexiune la internet utilizat de el si nu sunt incluse in cheltuielile pentru mijloace de comunicare la distanta.
      • Modalitatea de plata - Cumparatorul achita comanda prin card in momentul plasarii comenzii sau cu plata prin POS/numerar la intrarea in posesie a bunurilor comandate.
      • Modalitatea de livrare - produsele se livreaza, in Bucuresti, in oricare din zi de Luni pana Vineri in intervalul orar 10:00-18:00.
      • Data pana la care Vanzatorul se obliga sa livreze comenzile - Livrarea comenzilor se face in oricare zi de Luni pana Vineri dupa confirmarea prin mail a comenzii de catre vanzator.
      • Procedura de Solutionare a reclamantiilor - Cumparatorul are la dispozitie pe site-ul elabistro.ro, in mod GRATUIT un formular prin intermediul caruia poate transmite plangeri si sesizari cu privire la orice aspect. Reclamantiile sunt inregistrate in cel mult 48 de ore de la receptionarea acestora. Dupa inregistrare, Vanzatorul le va examina si le va solutiona in conformitate cu dispozitiile legale si clauzele prezentului contract. Cumparatorul are dreptul de a trimite reclamatii si catre orice alte autoritati sau institutii sau se poate adresa instantei de judecata.
      • Dreptul de Retragere al cumparatorului (Posibilitatea de Denuntare Unilaterala a Contractului) - Cumparatorul NU are dreptul de a se retrage din prezentul contract deoarece deoarece serviciile de catering sunt exceptate de la dreptul de retragere potrivit art. 16 lit. l din OUG 34/2014 iar produsele comandate pot expira rapid sau sunt livrate sigilate si nu pot fi returnate dupa desigilare din motive de sanatate sau igiena.
      • Comanda - Cumparatorului plaseaza Comanda prin intermediul Magazinului Online, elabistro.ro. Comanda se realizeaza prin completarea datelor in cadrul formularului de comanda. In cazul constatarii unor erori aparute la introducerea datelor inainte de confirmarea/trimiterea comenzii de catre Cumparator, aceste date pot fi rectificate, si anume, in aceeasi modalitate in care au fost introduse. Comanda va fi pastrata la Vanzator. Cumparatorul are, la cerere, acces la comanda.
      • Incheierea Contractului - Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii prin mail de catre reprezentantii SC Ela Foundation SRL a acceptarii comenzii lansate prin intermediul magazinului online elabistro.ro.
      • Dovada Continutului la data comenzii - Cumparatorul are dreptul sa descarce de pe site continutul prezentului document.
  4. Obiectul Contractului si Incheierea acestuia
    1. Prin intermediul site-ului elabistro.ro, Cumparatorul are posibilitatea sa cumpere Produsele ofertate de catre Vanzator, adica sa incheie la distanta prin mijloace electronice un contract de vanzare-cumparare pentru cumpararea Produselor.
    2. Oferta de a contracta este transmisa prin completarea comenzii, care cuprinde datele indispensabile referitoare la specificatia Produselor (valori nutritionale, vitmanie, nutrienti, culori, arome etc.), stabilirea modalitatii de plata pentru Produse, stabilirea modalitatii de livrare a Produselor, specificatiile Cumparatorului si eventual alte date necesare potrivit formularului la zi pentru realizarea comenzii.
    3. Contractul se considera incheiat in momentul confirmarii prin telefon/mail de catre reprezentantii SC Ela Foundation SRL a acceptarii comenzii lansate. Cumparatorul poate anula comanda pana la primirea de la vanzator a mesajului de confirmare, fara a suporta consecinte. Anularea comenzii nu contravine dreptului cumparatorului de a se retragere din contract. Dupa confirmarea comenzii pentru Produse, inainte de expediere, Cumparatorul este obligat sa verifice si sa rectifice daca este cazul datele completate prin aceeasi modalitate in care acestea au fost introduse. Dupa trimiterea comenzii, datele nu se mai pot modifica iar comanda este ferma, fiind incheiat Contractul.
    4. Cand comanda a fost expediata Cumpararatorul primeste un e-mail de confirmare.
  5. Procesarea comenzilor
    1. Procesul de Comanda

      Vanzatorul permite Cumparatorului sa plaseze Comanda prin intermediul Magazinul Online in modul urmator:

      • Adauga Produsul/Produsele selectat/e in Cosul de cumparaturi si apoi merge la formularul de Comanda. Vizitatorul completeaza formularul de Comanda cu datele necesare incheierii si realizarii contractului. In fiecare situatie transmiterea de catre cumparator a datelor neactuale sau incorecte poate duce la imposibilitatea realizarii contractului. In Formularul de Comanda este necesar specificarea urmatoarelor date ale Cumparatoriului: numele si prenumele, adresa (strada, numarul casei / locuinţei, codul poştal, localitatea, ţara), adresa de e-mail, numar de telefon de contact, Produsul (Produsele), cantitatea Produsului (Produselor), locul şi metoda de livrare a Produsului (Produselor).
      • Cumparatorul care detine un Cont, confirma in formularul de Comanda conformitatea datelor necesare incheieri si realizarii Contractului.
      • Vizitatorul adauga produsele in cos. In timpul plasarii Comenzii, Clientul are posibilitatea sa corecteze datele introduse in cadrul sectiunii ”Cos” prin adaugarea sau steregerea a pozitiei din Cos.
      • Cumparatorul trimite Vanzatorului Comanda prin intermediul butonului ”Plaseaza Comanda”). In cazul cumparatorului care nu detine un cont si nu a acceptat anterior contractul, se cere acceptarea contractului prin bifarea unui butor de acceptare.
      • Vanzatorul ca raspuns la comanda, trimite cumparatorului un email prin care confirma comanda primita. Confirmarea comenzii marcheaza incheierea contractului. Daca cumparatorul a comandat mai multe produse dar vanzatorul nu are posibilitatea de a confirma comanda pentru toate produsele comandate, va contacta clientul prin mail sau telefonic pentru a informa despre incapacitatea de a accepta integral oferta. In acest caz cumparatorul poate anula toata Comanda (in ceea ce priveste toate produsele). Anularea comenzii de catre cumparator elibereaza vanzatorul de obligatia realizarii acesteia. Cu acordul cumparatorului contractul se se poate considera incheiat doar pentru produsele confirmate de catre vanzator.
      • Daca livrarea nu este posibila din motive independente de magazinul online, cumparatorul are dreptul la rezilierea contractului si restituirea tuturor sumelor achitate.Cumparatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
    2. Promotiile

      • Promotiile disponibile in Magazinul Online nu se cumuleaza, daca prevederile Promotiei nu stabilesc altfel.
      • Promotiile sunt valabile in limita stocurilor disponibile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor.
  6. Livrare
    1. Livrarea produselor este disponibila numai in Bucuresti.
    2. Taxa de transport, in Bucuresti, este GRATUITA.
    3. In cazul in care cumparatorul comanda produse pentru alta persoana, acea persoana dobandeste drepturile de proprietate asupra bunurilor prin preluarea acestora la adresa indicata in comanda.
    4. Daca persoana in numele careia cumparatorul a lansat comanda refuza preluarea produselor, contractul ramane in continuare valabil intre vanzator si cumparator.In acest caz, cumparatorul este obligat sa suporte cheltuielile necesare redirectionarii comenzii la noua adresa indicata.
    5. Livrarea comenzilor se face potrivit orarului de functionare indicat la punctul 2.3.
    6. Ambalarea corespunzatoare a comenzii este responsabilitatea Vanzatorului
  7. Modalitati si termeni de plata pentru produse
    1. Vanzatorul pune la dispozitia cumparatorului urmatoarele metode de plata a produselor comandate:

      • Plata cu cardul de plata prin intermediul serviciilor platformei Netopia Payments, in conformitate cu informatiile puse la dispozitie in cadrul Magazinului Online.
      • Aceasta metoda de plata este complet securizata. In momentul platii pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor dumneavoastra confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati.
  8. Conformitatea produselor, Garantia Legala de Conformitate si Reclamatiile referitoare la produsele comandate
    1. Conformitatea Produselor. Vanzatorul este obligat sa livreze cumparatorului produse care sunt conforme contractului incheiat.

      Se considera ca produsele sunt conforme contractului incheiat, daca:

      • Corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat pe site ca mostra sau model.
      • Corespund oricarui scop specific solicitat de catre cumparator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de aceasta la incheierea contractului.
      • Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
      • Prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului, declaratiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
    2. Nu se considera lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca lipsa de conformitate.
    3. Vanzatorul este raspunzator fata de cumparator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul in care au fost livrate produsele. Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate a produsului in momentul receptionarii produselor.
    4. In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de solicita vanzatorului in primul rand inlocuirea produsului comandat.
    5. Orice inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si cumparator. In cel mult 2 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate, vanzatorul va comunica cumparatorului decizia de inlocuire urmand ca produsul conform sa fie trimis la comanda urmatoare sau intr-o perioada rezonabila de timp stabilita de comun acord.
    6. Garantia legala de conformitate. Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
    7. La cererea cumparatorului garantia legala de conformitate poate fi oferita in scris sau pe orice suport durabil, disponibil si accesibil acestuia.
    8. Reclamatii referitoare la produse. In cazul lipsei conformitatii, cumparatorull are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila.
    9. Pentru corecta solutionare a reclamatiei Cumparatorul trebuie sa transmita reclamatia inotita de nota de comanda si poze ale produsului receptionat pentru a permite vanzatorului examinarea produsului.
    10. Reclamaţia va cuprinde cel putin urmatoarele aspecte:

      • informaţii despre cazul şi imprejurarile care fac obiectul reclamaţiei,şi data constatarii acestora;
      • solicitarea de inlocuire;
      • datele de contact ale reclamantului.
    11. Toate acestea faciliteaza şi grabesc examinarea reclamaţiei. Cerinţele enumerate mai sus constituie doar un model şi nu influenţeaza eficacitatea reclamaţiilor inaintate, daca modelul recomandat se omite.
    12. Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamatiei imediat dar nu mai tarziu de 2 zile de la data primirii acesteia. Daca vanzatorul nu raspunde solicitarii sau nu ia nicio masura privitoare la inlocuirea produslui atunci cumparatorul are dreptul la o reducere corespunzatoare a pretului sau la rezolutiunea contractului.
  9. Inscrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri
    1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori / Clienti / Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
    2. In momentul inregistrarii unui anumit Review / Comentariu / Intrebare / Raspuns pe Site, Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
    3. Fiecare Utilizator / Client / Cumparator, in momentul inscrierii de Review / Comentariu / Intrebare / Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

      • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
      • sa foloseasca limba romana sau engleza. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
      • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator / Client / Cumparator;
      • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi transmisa prin e-mail la adresa contact@elabistro.ro sau pe conturile de social media ale SC Ela Foundation SRL.
      • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
      • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
      • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
      • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
      • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri / Comentarii / Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
      • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
    4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul / Clientul / Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general. Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
      • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
      • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
      • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
      • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.
    5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator / Client / Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditiile Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
    6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta imenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului de a inscrie Review-uri / Comentarii / Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail contact@elabistro.ro.
  10. Solutionarea alternativa a litigiilor – SOL
    1. Orice reclamatie referitoare la produsul achizitionat de pe site-ul elabistro.ro se va solutiona in mod direct de catre Vanzator. Vanzatorul va depune toate diligentele pentru ca reclamantia referitoare la produs sa fie solutionata pe cale amiabila.
    2. Daca in termen de 30 zile de la data la care reclamatia a fost plasata si solutionarea pe cale amiabila nu a fost posibila, Cumparatorul poate solicita solutionarea online a reclamatiei prin intermediul platformei SOL.
    3. Link-ul catre platforma SOL este: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register, Platforma reprezinta, printre altele, o sursa de informatii cu privire la modalitatile de solutionare extrajudiciara si amiabila a reclamatiilor care pot interveni intre vanzatori si consumatori. Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit si disponibil online in toate limbile oficiale ale institutiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor indicate in paragraful anterior.
    4. Informaţii detaliate referitoare la posibilitaţile de accesare de catre Cumparator a modalitaţilor extrajudiciare de examinare a reclamaţiei, caile de revendicare şi condiţiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autoritatii pentru Protectia Consumatorului.
    5. Cumparatorul se poate adresa instantelor judecatoresti pentru a solicita incetarea oricarei actiuni a vanzatorului care incalca dispozitiile prezentei legi sau despagubiri pentru prejudiciul suferit.
  11. Frauda
    1. Despre orice incercare de a accesa in mod neautorizat sau de a modifica continutul site-ului elabistro.ro, ori de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul vor fi informate autoritatile competente si organele de cercetare penala.
    2. Nu veti incarca, distribui sau publica in alt mod pe acest site niciun material defaimator, obscen, pornografic, abuziv sau ilegal.
    3. Sunteti de acord sa nu utilizati un limbaj defaimator, care abuzeaza sau discrimineaza pe baza rasei, religiei, nationalitatii, sexului, preferintelor sexuale, varstei, regiunii, invaliditatii etc. Discursul d-voastra poate constitui motiv pentru interzicerea accesului la toate sau parte la o parte a materialelor publicate pe Site.
  12. Protectia datelor cu caracter personal
    1. Vanzatorul aplica masurile tehnice si organizatorice corespunzatoare in vederea protejari datele personale procesate.
    2. In concordanta cu cerintelor Legii nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, Vanzatorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
    3. Scopul colectarii datelor cu caracter personal ale Cumparatorului este utilizarea lor in vederea: expedierii produselor comandate, emiterii facturilor si altor documente legale impuse prin lege (garantii, certificate de conformitate etc.), rezolvarii reclamantiilor. Refuzul furnizarii acestor date poate insemna imposibilitatea asigurarii serviciilor oferite de SC Ela Foundation SRL prin intermediul magazinului online.
    4. Conform Legii nr. 190/2018,Cumparatorul beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si dreptul de a solicita stergere a acestora, portarea acestora sau dreptul va adresa justitiei. Totodata, Cumparatorul are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si are dreptul de solicita stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de e-mail: contact@elabistro.ro.
    5. Explicatii suplimentare privind protectia datelor cu caracter personale pot fi consultate in sectiunea ”Politica de confidentialitate” disponibila in Magazinul Online.
  13. Legea Aplicabilă și litigii
    1. Orice litigiu aparut este guvernat de legea romana si va fi rezolvat pe cale amiabila.
    2. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila sau prin platofrma SOL, competenta revine instantelor de judecata de la sediul SC Ela Foundation SRL.
Sus